Avinary Productions מתמחים בצילומי אוויר איכותיים ומרהיבים ביופיים.

אנו מציעים שירותי הפקה וצילום סרטי תדמית, מידול והדמיה 3D של מבנים ופרוייקטים ותיעוד תהליכי בנייה, וכל זאת באמצעות רחפנים חדשניים ומתקדמים, המצוידים במצלמות איכותיות ביותר.

בסביבה המשתנה ללא הפסקה, בה פרוייקטים אדריכליים גרנדיוזיים, מתחמי מגורים ומגדלי יוקרה מוקמים בכל רחבי הארץ, נוצר הצורך באמצעי צילום המסוגלים לתעד את הסביבה כולה, בקלות, ביעילות ובאיכות גבוהה. כמו כן, בקרב חברות רבות, ארגונים וגופים מוסדיים (לרבות עיריות, חברות בנייה ונדל"ן), עולה הדרישה לקבלת מודלים תלת ממדים ואינטראקטיביים של שטחים, אזורי פיתוח ומתחמי בנייה, המשמשים לרוב לצרכי ביטחון, ארנונה תכנון, בניה ועוד.

אנו ב Avinary Productions יוצרים עבור לקוחותינו מודלים מקצועיים ואיכותיים, המאפשרים צפיה בשטח המצולם מכל זווית, כמו גם ביצוע סיבוב והגדלה של התמונות. בנוסף, אנו בעלי רישיון לתוכנת הפקת הדמיות תלת מימד Bentley, המאפשרת לנו לבצע את עיבודי הצילומים לצרכים הנדסיים.

אנו פעילים מזה 10 שנים בתחום צילומי האוויר, תוך שימוש בציוד חדשני, מקצועי ואיכותי. כמו כן, אנו רשומים כמפעילי אוויר ברשות התעופה האזרחית ומפעילים את כלי הטיס שלנו בהתאם לחוק ולנהלים.

 

נמצאו 0 תוצאות סדר לפי: